torsdag 21 mars 2013

dåsåvare sommar!


10 kommentarer:

  1. Ah, då ska jag ladda ner mitt exemplar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev soffläge direkt idag!

      Radera
    2. Kan man ladda ner? Hade jag ingen aning om! Hur?

      Radera
    3. Om man prenumererar kan man välja mellan digital version och analog. Jag har en äkta i papper :-)

      Radera
  2. Spännande! Sett några intressanta titlar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, i en första titt ganska svagt. men troligen hittar jag en och annan att beställa :-) en och annan.

      Radera
  3. Hehe vi har ju inte hunnit till våren än :-) Jag törs inte beställa den här gången heller. Har redan så mycket oläst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur var var det inget som lockade direkt :-)

      Radera
    2. Då kan det olästa från våren följa med och bli sommarläsning? :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!