måndag 1 december 2014

utlottning av Lewismannen

Idag är det recensionsdatum för en grymt bra deckare. Ibland blir det så att jag lyssnar på en ny bok istället för att läsa med ögonen, det betyder att jag har ett alldeles oläst exemplar av Lewismannen i min hylla. Ni som följer bloggen vet att jag bara totalälskar Peter Mays böcker från Yttre Hebriderna. Jag har skrivit om Svarthuset och Lewismannen, The Chessmen kommer snart kan jag lova.

Skriv en kommentar här på bloggen om du vill vinna mitt exemplar, sprider du på FB och på Twitter så får du extralotter. På fredag den 5/12 kl 12.00 drar jag en vinnare. Passa på och var med!

8 kommentarer:

  1. Tar en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  3. Är gärna med och tävlar, delar på facebook :)

    SvaraRadera
  4. Hello! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through
    some of the post I realized it's new to me.
    Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarking and checking back frequently!

    SvaraRadera
  5. Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and
    effort to put this information together.
    I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worth it!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!