tisdag 4 september 2012

bokmässenedräkning: jag föll för knapptrycket...

Jag hoppas att många bokbloggare hittar varandra i vimlet på mässan och jag föll för trycket att beställa en knapp att sätta på tröjan. Min lyder "bokbloggare" kort och gott och orange färg signalerar kolla, kolla. Om sedan den ens syns i bruset på mässgolvet återstår att se. Vad står det på din knapp?

- bokmässenedräkning är en serie inlägg inför årets bok och biblioteksmässa i Göteborg, alla är taggade med bokmässa 2012, häääääng med på mina förberedelser och så ses vi snart där! - 

11 kommentarer:

  1. Vad kul att du också kommer att ha en knapp! Min är som du vet rosa med texten: bloggbohemen - en bokbloggare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Blev inspirerad av dig och många andra. Nu hittar vi varandra!

      Radera
  2. Åh, en sån vill jag oxo ha. Var kan jag hitta den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beställde på www.knappfabriken.se

      Radera
    2. Jag beställde min på Fat Statement. Fick den efter bara några dagar.

      Radera
    3. Jag har beställt nu, likadana som dina Anna.

      Radera
    4. Kul! Då hittar vi varandra ännu bättre!

      Radera
  3. Min knapp är obloggig och inte unik för mig: "Gävleborg" står det på den ;)

    SvaraRadera
  4. På min står det "Bokbloggare whatyoureadin.blogspot.com"

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!