måndag 28 oktober 2013

utlottning av Öppen Stad

Teju Cole uppmanande alla åhörare på Stockholm Literature att ta det lugnt, sakta ned och stillsamt läsa hans bok. Just det gör jag nu och jag valde, efter att ha lyssnat på Teju, att läsa den på engelska. Det betyder att jag har ett helt sprillans nytt exemplar på svenska att lotta ut.

Vill du läsa om den filosofiska flanören Julius så är det bara att kommentera här för en lott. Delar du på FB eller bloggar om tävlingen så blir det två.

Fredagen den förste november är sista dag att vara med, lördag den andre meddelar jag vinnaren här på bloggen. Glöm inte att meddela tydligt vem du är så att jag vet vem jag ska kontakta. Lycka Till!

18 kommentarer:

  1. Klart jag vill vinna! Verkar vara en fantastisk bok! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är med! Har lagt Amos Oz på lådan till dig idag också. Grattis!

      Radera
  2. Jag vill gärna vara med i utlottningen av "Öppen stad". Blev sugen på att läsa något av Teju Cole efter att ha läst ditt blogginlägg.

    SvaraRadera
  3. Jag vill absolut vara med, missade den här boken lite. Delar på Fejjan också :)

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med, har spanat in den ett tag! Skriver lite om tävlingen på bloggen: http://lasresan.se/vinn-oppen-stad-av-teju-cole/

    SvaraRadera
  5. Jag är hemskt gärna med och tävlar :) Har skrivit om tävlingen på min blogg http://lacrimamens.com/blog/utlottning-hos-anna.html

    SvaraRadera
  6. Är med. Har tappat alla hämningar ändå;-) Har delat på Facebook.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan aldrig ha för många böcker ;-))

      Radera
  7. Jag vill vinna! Den har legat på min Att-läsa-lista i två år nu. Jag har även delat via FB.

    SvaraRadera
  8. Jag vill såklart vara med! Har varit nyfiken på boken sen i våras då jag såg den i katalogen! Har bloggat och därmed även facebookat. :) http://bokdivisionen.wordpress.com/2013/10/30/och-dagarna-gar-lottar-ut-oppen-stad/

    SvaraRadera
  9. Ah, vill vinna. http://violensboksida.bloggplatsen.se/2013/10/31/10308987-tavling-i-slutet-av-morka-oktober/

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!