fredag 11 oktober 2013

bokbloggarpriset - nominera nu!

Så här lite dan efter dan vill jag påminna om bokbloggarnas fina litteraturpris som anordnas av Breakfast Bookclub.  På deras blogg kan jag läsa:

Bokbloggarnas litteraturpris utses av bokbloggare som nominerar och röstar fram den populäraste boken som gett ut under 2013.
Bokbloggarnas litteraturpris instiftades hösten 2010 av bokbloggen Breakfast Book Club. Vi tyckte att det saknades ett litteraturpris i den flora som redan finns. Nu är det dags att för fjärde året i rad dela ut priset till en av bokbloggarna omtyckt bok som getts ut under 2013.
Vill du vara med?
Du skickar dina nomineringar, en eller flera, till pjp@breakfastbookclub.se, tillsammans med en länk till din bokblogg, senast 31 december 2013. Böckerna du nominerar ska vara utgivna i Sverige under 2013.
I januari röstar de bokbloggare som nominerade förra året fram en vinnare av de tio mest nominerade titlarna. Nominerar du i år är du automatiskt jury nästa år.

4 kommentarer:

  1. Tack för påminnelsen! Då ska jag grunna lite över vilka jag ska nominera :)

    SvaraRadera
  2. Ja, just ja! Nu gäller det att tänka till. En är given, men man kan ju nominera flera. Tänka, tänka, tänka! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blir jag nyfiken, vilken tänker du är given?

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!