onsdag 18 juni 2014

utlottning: Tjockare än vatten - ny del i Hammarbyserien

Idag kom mitt rec ex av Carin Gerhardsens senaste deckare och jag har redan lyssnat på den och sedan skrivit. Vad jag tyckte hittar man här.

Vad nu göra när man har en oläst bok i sitt hem som behöver en läsare?

Utlottning så klart! Skriv att du vill vara med och tävla här i kommentarerna, då får du en lott. Delar du dessutom på FB eller twitter eller skriver om det på din blogg blir det två lotter. Passa på och pröva lyckan. Söndag den 22 kl 24 stänger jag utlottningen och på måndag den 23 meddlar jag vinnaren här på bloggen.

Lycka Till!

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Välkommen, just nu har du mycket stor chans!

      Radera
  2. Jag vill vara med och facebookar o twittrar också :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vinna en bok. Bloggar, delar på FB och Twitter också!

    SvaraRadera
  4. Är gärna med som vanligt! ;)
    delar på FB!
    Sommarkram

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och har delat på fb! :)
    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  6. Med den här boken skulle min samling vara komplett! Så jag är gärna med och prövar lyckan :)
    Har bloggat, facebookat och twittrat!

    SvaraRadera
  7. Försvann min kommentar? Jag vill så gärna vinna boken, det skulle göra samlingen komplett :) Har bloggat och skrivit åp fb :)

    SvaraRadera
  8. Såklartjagvillha! :) Delar på Fb och twitter också.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!