söndag 24 januari 2016

River - Stellan Skarsgård som egensinnig polis


Då har vi sett de två första delarna av River. Stellan Skarsgård spelar en kriminalare i London som förlorat sin kollega. John River är en polis som använder sin egen skörhet och sitt utanförskap för att lösa brott på sitt egna vis. Hittills mycket lovande. Jag ska spara på avsnitten lite trots att det lockar att se allihop på en gång. Härligheten med Netflix gör att man måste testa sin förmåga att vänta. 

Hmmm, kanske ett avsnitt till?  

5 kommentarer:

  1. Jag slukade den serien! Stellan är briljant som River. Bland de bästa miniserier jag sett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen bar så långt, jag ska försöka hålla mig och dra ut på det lite men sluka lockar!

      Radera
  2. Jag slukade också serien, den var så otroligt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fresta mig inte! Jag ska vara måttfull :-)

      Radera
  3. Ja den känslan känner jag till. Det är så svårt att inte "bara titta på ett avsnitt till". River får jag kolla upp då.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!