tisdag 26 januari 2016

uppmärksamhet som värmer ...


Jag blev alldeles varm i hjärtat när det började droppa in besökare hit till bloggen från bodilmalmsten.se. Det visade sig att webmaster där läst och gillat min text om Bodils ljudbok Det här är hjärtat så mycket att delar av den publicerats där. Hedrande att bli citerad på en av mina litterära idolers hemsida, så mycket att det nästan är genant.  

Idag kom så Cisons lista över bok- och litteraturbloggar. Plats 10 är inte illa, för lilla mig. Jag är i fint sällskap med flera av mina kulturkollokollegor och så förstås bokhora i topp. Jag har försummat den här bloggen till Kulturkollos fördel så det är extra kul att läsarna fortfarande hittar hit. Ni är varmt välkomna!

7 kommentarer:

  1. Grattis Anna! 10:e plats är verkligen inte illa. Kikar in här ibland och dina välskrivna inlägg och recensioner av böcker från olika genres inspirerar. Beundrar dig att du hinner ... Och så kollar jag lite på om det kan dyka upp någon liten recension av "Chokladtoppar och vätteljus" från Beta pedagog Förlag, det måste erkännas ... Men jag förstår att din läshög är ansenlig. Ha det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att du gillar min blogg. Så småningom kommer det en text om din bok. Jag försöker skriva om alla böcker jag får men prioriterar de som jag aktivt beställt. Just nu jobbar och pluggar jag samtidigt så lästiden är begränsad tyvärr.

      Radera
    2. Jag har full förståelse för det. Den som väntar på något gott ...

      Radera
  2. Åh vad roligt med Malmsten-sidan, grattis till både det och placeringen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag blev lite rörd av att de citerat där faktiskt.

      Radera
  3. Klart du ska ha en plats på listan! Hos dig hittar man alltid välskrivna blogginlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att du är trogen besökare :-)

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!