tisdag 9 april 2019

vad surrar, brusar och bökar?



Ja, i Kulturkollos utmaning den här veckan så är det fritt fram att skriva om allt det där som far runt inuti huvudet och i mitt huvud är det mest av allt lyckan över att våren kommit med så otroligt vackra blommor. Idag på väg hem hade körsbären slått ut och igår fotograferade jag den magnifika magnolian. Jag älskar att ströva i parker så här års och till helgen skall jag göra rycket i trädgården på sommarstugan. Ljuset är lite småjobbigt för en människa som sover så dåligt som jag, pollen är förfärligt tröttsamt och vinden är iskall men vad gör det?

Våren hörrni, det är den som surrar, brusar och bökar i mitt huvud! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!