måndag 10 juni 2013

recex o kärlek

Dagen efter J har anlänt till Frankrike anländer bonjour tristesse till mig. Snacka om dålig tajming. För att krångla till det lite extra så har jag beställt den både på franska och engelska, svenska översättningen var slut och jag ville så gärna läsa tillsammans med Lundströms Bokradio. Tur, turitur att bokcirkeln ligger kvar i SR s arkiv så att jag kan lyssna i sommar. 

Visst ser ni det lilla kuvertet som gömmer sig bakom böckerna? Recex och kärlek. Så fint. Måndagsuppmuntran.

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte kolla om den finns på svenska på biblioteket och göra som du och lyssna i sommar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul, då får vi skriva om denne vi läst. Den är det vuxenpoäng på!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!