lördag 18 september 2010

bokmässan närmar sig

Bara 5 dagar kvar tills jag ska gå på bokmässan och lyssna på Petina Gappah. I år är afrikanska författare i fokus och det börjar märkas i mediabevakningen. Läste idag om Elieshi Lema i DN och jag blev så besviken över att hon inte har någon programpunkt den dag som jag kan gå. Jag kommer inte att kunna höra henne eller Nawal el Sadaawi, det är nästan så att jag funderar på att avboka annat så att jag kan gå dit på helgen. Typiska att intressanta och roliga saker krockar...
Edit/ Lema ska vara med i en panel om barnboken i afrika på em på torsdagen och då hade jag tänkt att gå på bokbloggarcafé. KROCK! Pust, pust, pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!