söndag 1 januari 2012

laddad och klar för att ladda!

Nu är väskan packad och läsplattan laddad med låneböcker för en veckas semester på varmare ställe. Avig Maria, När börjar det riktiga livet, En kärleksförklaring, Flod och Snöängel får åka med mig på plattan till Spanien. Sedan blir det väl några engelska pocketar också men ska hejda mig en smula. Det måste ju bli tid att titta på havsutsikten också :-)


Riktigt skönt sätt att börja 2012 på för mig och min familj, passar på att önska alla ett Gott Nytt läsår!

PS. För att det inte ska bli helt tomt här på bloggen kommer ett gäng förinställda inlägg - mycket nöje med dem.

6 kommentarer:

  1. Härligt att slippa vädret här hemma. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med resa söderut! Ha en härlig semester och god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Ahh, gott nytt år och ha det så underbart! /Grön av avund ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Ha en underbar resa!

    SvaraRadera
  5. Tack for era halsningar! jag ska forsoka njuta allt jag kan. Laser och beundrar underbar natur!

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att åka till Spanien så här års och trevliga böcker har du med dig.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!