onsdag 18 januari 2012

jag skyller på Linda!

Det finns värre saker än att sådär lagom smånonchalant släppa en kommentar i en hiss. "Men du vet att Agnes i Lund har halva priset på allt, där skulle du nog kunna hjälpa till att tömma lagret....". Tyvärr är jag som en piraya när det kommer till att fynda böcker. Hugger direkt. Så, jag får skylla på Linda och längta lite efter en stor postförsändelse fylld med typ:

Diana Janse: En del av mitt hjärta lämnar jag kvar

Maryse Condé: Färden genom mangroven

 Bernardo Atxaga: Dragspelarens son

Mohsin Hamid: Nattsvärmare

Aris Fioretos: Den siste greken

Zakes Mda: Valsångaren

Naguib Mahfouz: Midaqq-gränden

Allt för det facila priset av 467 kr inkl frakt. Skynda fynda hos Agnes i Lund. Ren välgärning att hjälpa till att tömma lagret. Det säger Linda så då är det sant!

2 kommentarer:

  1. Vad snällt av dig Anna! Köpte också En del av mitt hjärta lämnar jag kvar.

    SvaraRadera
  2. Då får vi jämföra sedan vad vi tyckte. Jag är alltid snäll vet du!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!