torsdag 26 januari 2012

när jag går genom staden, över broar och torg

ser jag som vanligt mest böcker...

Just nu skyltas Tom Rachmans De imperfekta som vi bokcirklade i somras. Pocketversionen är kommen och för alla som ännu inte läst så kan jag rekommendera! Mina tankar och bokcirkeltankar och Enligt Os spännande text om boken som fick respons av självaste förläggaren, tillika översättaren kan man klicka sig till om man har lust. 2013 verkar det som det kommer film baserad på romanen men vänta inte på filmen, läs boken. Perfekt läsning en helg i januari.

2 kommentarer:

  1. jag tyckte om boken men inget jag läser om

    SvaraRadera
  2. Håller med, inget jag läser om heller faktiskt. Men för en läsning håller den bra.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!