tisdag 3 januari 2012

ps. ni glömmer väl inte Det bästa av allt!

En liten blänkare till alla trevliga bokcirkelvänner! Om två veckor ses vi för att prata om Det bästa av allt! Dags att börja läsa nu alltså, hittills är jag mycket nöjd med min läsning särskilt som jag har ett toppenfint bokmärke från Vita Huset att lägga i min bok. (Tack bea!) Jag kan inte låta bli att se spåren av boken i Mad Men och det är ibland nästan så att man kan tro att de kopierat dialoger från boken rakt av. Nå'n som vet?

Vi ses den 17 kl 18.30 för att prata vidare. Tills dess måste vi hitta på ett namn till vår cirkel. Namn, bytesböcker och förslag på ny bok, se där, 3 uppgifter utöver att läsa boken. :-)

Minns ni förresten vår förra bok? Annars kommer här en liten påminnare:
ur 80 romaner för dig som har bråttom av Henrik Lange

2 kommentarer:

  1. hejsan, jag fick äntligen ut min ex av boken Det bästa av allt från bibblan igår... äntligen.. Men först vill jag läsa ut 13 skäl varför innan jag börjar läsa den bok men jag provläste förordet och det verkar lovande! KRAM

    SvaraRadera
  2. Absolut, jag har läst ut nu och det är verkligen med doft av 50 tal. Kul med tjejer i fokus.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!