lördag 15 mars 2014

jajamen, jag knatar på

Bokmoster bjöd in till läsmaraton i mars och visst ska jag läsa 10 böcker under månaden. Halva månaden gådd och hälften av böckerna lästa. 5/10 är min score. Vanligtvis är mars min allra sämsta läsmånad på hela året, och det är ju så trist med tanke på att det är den månad då det släpps allra flest nya titlar. I år är mina recex så få, och läsningen lättviktigare än någonsin men i mål ska jag. Bokresan till Syninge hägrar, sista helgen i mars är det målgång!

Hur är det med löpsteget hos er andra?

6 kommentarer:

  1. Heja, heja, här får du en slurk sportdryck :) Jag är snart klar med bok 4/10, skriver (förhoppningsvis) om den i e m.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för pepp! Jag har några böcker som kräver lite mer framför mig så sportdryck behövs!

      Radera
  2. Har fått läst fyra så jag är nöjd med min takt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har några rejäla uppförslut framför mig så jag får se om jag lyckas. Ska prioritera cirkelboken till Syninge och bubblarnas cirkelbok så får vi se sen. Och Boardy. Det blir tre.

      Radera
  3. Jag hade så gärna velat åka med på bokresa, men tyvärr gick det inte. Ser fram emot många suktande rapporter därifrån!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar att det kommer täta rapporter ...

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!