söndag 6 november 2011

ville bara säga...

att mitt uppdrag för bloggen Enbokcirkelföralla nu är över. Bloggen lägger ned men fortsätter att leva på facebook och twitter. Där är jag mindre aktiv så det passar bra att tacka för mig, Karin som driver Enbokcirkelföralla, har varit en inspiratör för många bloggare och jag önskar henne lycka till med framtida uppdrag. Jag har haft förmånen att skriva om böcker, ordna bokaktiviteter och vara med på bokmässan under det året jag funnits med, superkul! Nu blir det fullt fokus på min blogg, jag hoppas kunna fortsätta att ordna med bokcirkeln och kanske dyker det upp något bokbloggarmöte också. Finns det förslag på aktiviteter så hör av er!

Ett är säkert, jag kommer att fortsätta läsa, och skriva om det jag läser!

4 kommentarer:

  1. Bra att Du fortsätter Anna! Jag ser att du läser Jonas Karlsson - har aldrig läst något av honom men gillar honom mycket i skådespelarrollen :-)

    SvaraRadera
  2. Har precis börjat med Jonas Karlsson, än vet jag inte riktigt men han har fått fina omnämnanden. Återkommer!

    SvaraRadera
  3. Du och din blogg står helt säkert på egna ben. Jag ser fram emot att fortsätta följa dig.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla Mimmimarie! Det har varit kul att få ett och annat rec ex från Sthlm, det har vidgat min värld. Hoppas på att förlagen kan tänka sig att fortsätta att skicka...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!