torsdag 10 november 2011

bokens dag i Göteborg, någon?

14 november 18.30 är det dags att bänka sig på Artisten för att lyssna till Horace Engdahl, Malte Persson, Viveca Lärn, Elisabeth Åsbrink, Tomas Bannerhed och skådespelaren Henric Holmberg. Konferencier är GP:s kulturchef Gabriel Byström. Finns där några göteborgare som har lust att hänga på? Då är det bara att höra av sig, maila anna@joholofsson.se.

Jag har just läst Korparna och ser verkligen fram emot att höra Tomas Bannerheden berätta om den. Häng på på bokens dag vetja!

5 kommentarer:

  1. Men varför är det på en måndag :( hade lätt hakat på om det var på helgen.

    SvaraRadera
  2. Det låter som en trevlig blandning av författare.

    SvaraRadera
  3. Japp, hoppas det blir knökafullt i hörsalen!

    SvaraRadera
  4. Jag var där :) Vad tyckte du om tillställningen? Jag har skrivit ner lite av mina tankar på min blogg, kolla gärna in. http://ordforradet.wordpress.com/

    SvaraRadera
  5. Tyvärr kunde jag inte gå men jag läste på din blogg och i tidningen. Det verkade lyckat.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!