tisdag 11 februari 2014

rea på gång!

Bokrean smyger sig allt närmre och jag har mot mina principer gjort en liten, liten beställning. För det första så tycker jag mest av allt om att gå i boklådor och fynda och rea på nätet är ju lite beige. För det andra så ska jag egentligen hålla igen med bokinköpen och läsa allt det som redan finns hemma i hyllan. Men så plötsligt bara händer det:
- en dansk, en japansk, en schweizisk och en grekisk - 
Upptäckte att det fanns många, många fina romaner på rean hos nätbokhandlarna och jag uppmuntrar alla att köpa något oväntat, något som utmanar och passar i #världsutmaningen2014!

6 kommentarer:

  1. Men Anna, du skulle ju inte köpa böcker som jag inte har! Fast Mörderskan ska jag knåpa ihop en recension av till helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här skulle det inte köpas böcker alls, så går det med det! Jag tog med den japansk inför vår resa och Liberty har Bokmania lobbat för... Spännande, ser fram emot mörderskan då :-)

      Radera
  2. Ja men det är svårt att hålla igen när det är sjukt billigt och böcker man vill ha.
    Mia

    SvaraRadera
  3. Mörderskan är bra, riktigt bra för att vara hundra år.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!