måndag 31 oktober 2016

vill du läsa Välkommen till Amerika? Och prata om den med mig här på bloggen? Hugg snabbt!

En av de nominerade romanerna som jag redan läst och tokgillat är Linda Boström Knausgårds Välkommen till Amerika. Eftersom jag redan har ett läst och hundörat exemplar av boken så tänkte jag att mitt augustexemplar skulle kunna gå till någon annan som vill läsa den och som sedan vill prata med mig om den här på bloggen.

Finns det någon intresserad?

Kommentera snabbt här och jag skickar dig boken. Förväntad motprestation är ett samtal om den här på bloggen. Hur vi fixar det rent tekniskt ordnar vi när jag vet vem du är. Vill du läsa? Vill du diskutera läsningen?

Kommentera vetja!


2 kommentarer:

  1. Hej! JAG VILL!
    Mvh Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. OK, kul! Mejla mig på anna at joholofsson.se med din adress så får du boken.

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!