onsdag 26 oktober 2011

mässan 2012

En månad har gått sedan jag i mässans sista timmar lyssnade till Herta Müller med goda bloggisar. Visst känns det länge sedan och nästa mässa känns också avlägsen. Men, jag har ju faktiskt redan en biljett! Underbara tanke, jag kan redan nu börja glädja mig åt att lyssna på mängder av intressanta människor, träffa bloggisar och fynda en och annan bok ;-) Nordiskt är temat och nu ska jag bara klura ut hur jag ska utmana mig själv bäst. Flera olika läsutmaningar är redan på G här i bokbloggosfären, vad passar mig?

Återkommer, ska bara klämma lite på min biljett så länge...

2 kommentarer:

  1. Eller hur, räkanr ned för fullt. Kan man lägga in en sådan där nedräkningsknapp? Någon tekniskt bevandrad? Hjälp!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!