måndag 31 oktober 2011

oktober - en rekordmånad

Ja, inte vad det gäller läsning då för just det har gått ganska trögt, 11 titlar har jag läst under månaden vilket torde vara riktigt bottennapp. Rekord är det dock för besök här på min blogg, jag har haft 5580 sidvisningar under oktober och det känns förstås mycket trevligt. Inte jättemånga unika besökare vilket gläder mig ännu mer, ni som tittar in är alltså stammisar. Mysigt, tack alla bloggisar som tittar in i min hörna här på nätet och lämnar en och annan kommentar, det är alltid extra kul att veta vilka ni är!

10 kommentarer:

  1. Grattis. Det är alltid roligt att besöka din blogg och komma tillbaka och finna inlägg med just din speciella signatur.

    SvaraRadera
  2. Det är besökarna som gör bloggen tillsammans med mig så tack för titten!

    SvaraRadera
  3. Klart vi kikar in här, men du 11 böcker är inte direkt en lässvacka. Konstigt att det känns så, det gör det för mig med, men det är ju ändå rätt mycket.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer aldrig upp i 11 böcker, det är ju hur mycket som helst.

    SvaraRadera
  5. Det känns som jag läst mycket lite i oktober men månaden är ju lång och minnet är kanske kortare än läslistan.

    SvaraRadera
  6. Välkommen igen, igen och igen!

    SvaraRadera
  7. Jag är en av dina nyblivna stammisar. Hittade din blogg tack vare bokbloggsjerkan.

    SvaraRadera
  8. Välkommen hit bloggbohemen!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!