fredag 30 november 2012

bokbloggsjerka: snälla tomten!

Nu står snart julen för dörren och då är frågan vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?

Ja, så frågar Annika i bokbloggsjerkan och jag har en ganska kort önskelista. Väldigt kort faktiskt.


  • Läsro (gärna med tillhörande all inclusive)

Sedan om jag varit riktigt snäll kan ju tomten komma med en surfplatta också, jag läser på läsplattan men en surfplatta vore inte alls dumt. Tänk vad jag skulle kunna blogga smidigt då.  Känns absolut nödvändigt!

22 kommentarer:

  1. Läsro, vad mer kan man önska sig?

    SvaraRadera
  2. Läsro med all inclusive, vad kan man mer önska sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. All inclusive innefattar kaffe på säng, julmaten lagad och glögg och pepparkaka efterpå.

      Radera
  3. Ja, hoppas vi får vad vi önskar oss! Jag ska nog lägga till det där "all inclusive" på min önskelista också, det låter trevligt.

    SvaraRadera
  4. Det känns som att läsro är fullt möjlig att få, men det där all inclusive, ja, det är nog lite svårare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att inkvartera sig på lämpligt ställe :-)

      Radera
  5. En förträfflig julklappsönskning. Vill jag också ha:)

    SvaraRadera
  6. Var anmäler man sig? :)

    SvaraRadera
  7. Läsro - ja, det är väl det man hoppas allra mest på.

    SvaraRadera
  8. Läsro hade inte varit fel. Jag kommer förmodligen behöva skriva på en uppsats över julen, men lite tid för soffläge och böcker hoppas jag få över :)

    SvaraRadera
  9. Jättebra ide. Tror jag önskar mig samma sak med tanke på allt som är oläst i min bokhylla
    ( Måste bra tala om att när du kommenterar hos mig, så fungerar inte länken tillbaka. Troligtvis något litet fel när du lägger in din adress i kommentarsfältet.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack för påpekandet om länkningen. Nu ska det funka.

      Radera
  10. Hehe, läsro var en bra önskan! Jag borde bli bättre på att sätta mig och läsa själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det. Mörkret gör mig lite för trött för att läsa...

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!