onsdag 14 november 2012

hurra - Marie finns på e-lib!

En favoritförfattare hos mig är Marie Hermansson - när jag snabbt surfade förbi bibliotekets e-boksnyheter hittade jag alla hennes böcker till utlån! Jippi, hurra! Nu har jag läst dem men, låna alla som ännu inte läst, bara att klicka hem :-)

Om Himmelsdalen skrev jag här och här.

Dessutom ser jag att hela stadserien av Fogelström, titlar av Elsie Johansson och Inger Alfvén finns. Nu börjar vi snacka utbud på mitt e-boksbibliotek. Gillart!

4 kommentarer:

  1. Ja, ibland rasslar det in en hel massa nytt, det är kul och det behövs!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad att se dig här på bloggen igen. Välkommen! Visst är det kul med nyheter. Framförallt breddas utbudet från deckare. För barn har Lin Hallbergs böcker kommit också.

      Radera
  2. Hermanson är verkligen läsvärd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hon skriver alltid om ngt i samtiden som behöver diskuteras men skriver en ändå inte på näsan. Bra!

      Radera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!