fredag 30 november 2012

mustascherna anfaller!



Göteborgsfrisyren har blivit göteborgsmustaschen?

Alltså, det är så fult! Mustascher är bara inte klädsamt på någon, de må vara odlade för att hjälpa till att samla in pengar men inte blir de snyggare för det. I förrgår satt jag på en, för övrigt mycket trevlig, handbollsmatch och alla spelarna i mitt vita lag hade odlat efter bästa förmåga. Bra att kampen mot cancer uppmärksammas - det är ju egentligen en liten uppoffring för min egen del men. Nej. Inte snyggt. Dottern hävdar bestämt att det är modemedvetna killar som bär en men jag är skeptisk. Jag skänker gärna en extra slant om jag slipper se ett gäng snorbromsar på plan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!