fredag 13 maj 2011

blogger, blogger var är du?

Blogger har, som alla användare märkt, varit nere från och till ända ifrån i onsdags. Flera av mina inställda inlägg är helt försvunna, kommentarer borta och allmän oreda. Jag ber om ursäkt om ngn kommenterat här under detta debaklet och inte får svar. Dessutom är jag nu på landet och har inte tillgång till bilder och det som jag faktiskt hade skrivit. Trökit är ordet. Hoppas att blogger håller sig på plats fr o m nu så att jag kan slänga in ett inlägg eller två...

Extra synd är det om M som har fått sitt födelsedagsinlägg raderat. Men så fyller han ju på fredagen den trettonde också! Grattis ändå - utan medföljande uppmuntrande bild.
Edit: Här kommer bilden:
Slående likhet!

2 kommentarer:

  1. Tack! Får kolla mig i spegeln istället. Fast bilden kanske inte var på mig :)

    SvaraRadera
  2. Jo, bilden var en ngt yngre version. Nu är den på plats...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!