fredag 6 maj 2011

jag skyller på...

Jag är med i det härliga pocketbytet som En bok om dagen ordnar och nu så skulle påsen packas till min bokvän. Jag har en bra idé om trevligheter som ska ingå men måste besöka en bokhandel. Kilar in för att köpa EN pocket. Mission impossible - tag 4 betala för 3 står det på skylten vid pockethyllan. Ojdå, det blev visst inte EN bok, det blev FYRA. Det är ju rena fyndet när man får en på köpet. Oemotståndligt för en så'n som jag.

Enligt O hade ett inlägg för några veckor sedan där hon skyllde på mig när hon hade shoppat loss, jag i min tur tar och skyller på En bok om dagen!

3 kommentarer:

  1. Ah, ajg veeet, det blir alltid sa! Jag kan heller aldrig lata bli.... :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag är likadan. Det är fysiskt omöjligt att inte köpa fyra böcker när det erbjudandet finns. Det är lika omöjligt att köpa fem, då blir det genast åtta.

    De vet vad de gjorde när de kom på det där "fyra för tre"!!

    SvaraRadera
  3. Det helt osannolika är att man går på det varje gång!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!