tisdag 17 maj 2011

jag skyller på bibblan...

Var inom mitt bibliotek idag, de är fantastiska och hjälpsamma på alla sätt men de böcker som jag vill låna är det kö på. Jag vill läsa både Deon Meyer och Tom Rachman under sommaren och det var ingen chans att kön skulle förflytta sig till mig innan lov. Sagt och gjort. Adlibris it is. En salig blandning it is:  

DEMICK, BARBARA:INGET ATT AVUNDAS 

STRANDBERG, MATS:CIRKELN

MORTON, KATE:DEN GLÖMDA TRÄDGÅRDEN

RANKIN, IAN:MISSTRO

MEYER, DEON:TRETTON TIMMAR

RACHMAN, TOM:DE IMPERFEKTA

OHLSSON, KRISTINA:TUSENSKÖNOR

Och allt är naturligtvis bibliotekets fel.

5 kommentarer:

  1. hihi jag har i af ställt mig i reservationskön för de imperfekta så vi får se om jag får den innan 8 aug! ;)
    Mailade förlaget ifråga och de svarade att pocketutgåvan kommer i mars nästa år, grrrr

    SvaraRadera
  2. Ibland kan kön på biblioteket bli oändligt lång. Vissa gånger har jag väntat i många månader.

    SvaraRadera
  3. Nu hade jag nog kunnat vänta men det är ju inte dumt att klicka hem lite böcker heller... ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag hade tur, min kompis har precis köpt De imperfekta så jag får låna den av henne.

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart bokpaket. Det skulle inte göra någonting alls om det "kom fel" och hamnade i mina händer :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!