lördag 14 maj 2011

tack min okända bokvän!

Nu börjar detektivarbetet på riktigt. Jag har fått en härlig grön påse med den spännande berättelsen om Souad som lever vidare trots att hon blivit svårt bränd i hederns namn. Recension av Levande bränd får jag återkomma med men böcker om kvinnor och särskilt från Mellanöstern tycker jag är mycket intressanta så det lär inte dröja allt för länge. I min fina påse låg också gott kaffe, godisar, fina klistermärken och en ledtråd... Det blir att surfa runt hos En bok om dagen och försöka leta mig fram. Hmm.
Tackar, tackar för den fina påsen! Hoppas nu att jag hittar till din blogg också!

1 kommentar:

  1. Tänk vad snabbt det kom fram! Nu får vi som sagt se om du hittar rätt. Själv har jag inte lyckats hitta min hemlige bokvän... än.
    Hoppas du gillar att läsa boken!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en tanke om inlägget, det gör bloggen till en levande mötesplats!